Prawdziwe podróże

UBEZPIECZENIE TURYSTYCZNE

Biuro Podróży VERO TRAVEL wszystkich swoich klientów ubezpiecza w Towarzystwie Ubezpieczeniowym Signal Iduna S.A.

Każdy klient wykupujący w Vero Travel imprezę turystyczną, w pakiecie świadczeń ma zawarty PODSTAWOWY pakiet ubezpieczenia obejmujący również leczenie COVID-19, jako nagłe zachorowanie za granicą. Klient może rozszerzyć za dopłatą podstawowe ubezpieczenie – proponujemy dwa dodatkowe pakiety ubezpieczeń – KOMFORTOWY I PRESTIŻOWY.

 


Europa i Federacja Rosyjska


Świat

pakiet PODSTAWOWY

KL 25000 Euro,
NNW 20000 PLN,
bagaż 1100 PLN

W cenie imprezy turystycznej

KL 45000 Euro,
NNW 20000 PLN,
bagaż 1100 PLN

W cenie imprezy turystycznej

pakiet KOMFORTOWY

KL 45000 Euro,
NNW 20000 PLN,
bagaż 1500 PLN,
OC 35000 Euro

dopłata 3 PLN/dzień

KL 70000 Euro,
NNW 20000 PLN,
bagaż 1500 PLN,
OC 35000 Euro

dopłata 3 PLN/dzień

pakiet PRESTIŻOWY

KL 70000 Euro,
NNW 35000 PLN,
bagaż 2000 PLN,
OC 60000 Euro

dopłata 5 PLN/dzień

KL 120000 Euro,
NNW 40000 PLN,
bagaż 2500 PLN,
OC 120000 Euro

dopłata 7 PLN/dzień


Każdy pakiet ubezpieczeń można poszerzyć o ubezpieczenie CP (choroby przewlekłe) -  obejmujące ochronę w przypadku zaostrzenia choroby przewlekłej, obiewające na sumę równą sumie ubezpieczenia KL.  Koszt ubezpieczenia CP - 30% wartości pakietu ubezpieczenia.
 

Wysokość ubezpieczenia należy określić przy dokonywaniu rezerwacji.

Każdemu Klientowi proponujemy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z podróży (KR), działającego również w przypadku rezygnacji z tytułu zachorowania na COVID-19 oraz z tytułu nałożenia kwarantanny na podróżnego.
Koszt ubezpieczenia (KR):
- pakiet KR z ochroną COVID-19 i kwarantanną – 5,5% wartości imprezy turystycznej
- pakiet KR z ochroną COVID-19, kwarantanną i rezygnacją z tytułu choroby przewlekłej – 7 % wartości imprezy turystycznej
Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z podróży należy wykupić do 7 dni od daty założenia rezerwacji.

FAQ – co musimy wiedzieć o ubezpieczeniach w czasach COVID-19?

Jak wygląda klasyczne ubezpieczenie w przypadku zachorowania na COVID-19 za granicą?
Niezależnie od zakresu terytorialnego, pakietu czy też sumy kosztów leczenia, leczenie COVID-19 jest objęte ubezpieczeniem.
Przykład: Jesteśmy za granicą, ktoś z nas źle się poczuje → dzwonimy do centrum alarmowego Signal Iduna, które kieruje nas do lekarza → lekarz zleca test na COVID-19 → wynik okazuje się pozytywny → ubezpieczyciel płaci za nasze leczenie, nawet w izolacji domowej/hotelowej → ubezpieczyciel organizuje późniejszy transport do kraju (jak przy każdym innym zachorowaniu).
Uwaga! Ubezpieczenie, nie pokrywa testów administracyjnych, czyli takich, które musimy wykonać przez powrotem do kraju, jeśli są wymagane.

Co jeśli trafimy za granicą na kwarantannę?
Ubezpieczyciel płaci tylko i wyłącznie za chorego, czyli osobę z pozytywnym wynikiem testu, która wykazuje objawy chorobowe. Ubezpieczenie nie obejmuje kwarantanny pozostałych współuczestników podróży.

Jak wyglądają koszty rezygnacji - w przypadku rezygnacji z powodu zachorowania na COVID-19 czy w przypadku narzuconej kwarantanny nawet na dzień przed wyjazdem?
Każdy Klient przy zakupie imprezy może wykupić koszty rezygnacji z imprezy turystycznej obejmującej zachorowanie na COVID + kwarantanna dopłacając 5,5% ceny imprezy bez chorób przewlekłych, lub 7% z chorobami przewlekłymi. Ubezpieczenie kosztów rezygnacji obowiązuje od daty wykupienia imprezy aż do dnia jej rozpoczęcia.

Czy wystarczy zgłosić pozytywny wynik testu na COVID-19, żeby móc zrezygnować z wyjazdu?
Rezygnując z wyjazdu z powodu COVID/kwarantanny, sam pozytywny test jest niewystarczający. Należy udać się do lekarza, bądź skorzystać z teleporady w celu ustalenia leczenia. Lekarz zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji, jak przy każdym innym zachorowaniu. Lekarz również decyduje, czy możemy wyjechać, czy też nie i wystawia do tego odpowiednie zaświadczenie.
W przypadku kwarantanny do rezygnacji wymagane jest zaświadczenie od służby zlecającej kwarantannę - może być to potwierdzenie skierowania na kwarantannę pobrane z konta pacjenta https://pacjent.gov.pl lub potwierdzone przez lekarza/służby sanitarno- epidemiologiczne; skierowanie na kwarantannę muszi zawierać dane ubezpieczonego oraz daty obowiązywania kwarantanny.

 

#ubezpieczenie #covid ubezpieczenie #ubezpieczenie za granicę #ubezpieczenie turystyczne #ubezpieczenie koronawirus #ubezpieczenie kwarantanna #ubezpieczenie turystyczne covid kwarantanna